Welkom bij WOMmers...waar we WOMMen! Wommen is de afkorting voor Word of Mouth, en is een nieuwe manier om echt goede producten mee bekend te maken, want alleen als je overtuigd bent, zal je erover verder vertellen. Het goede eraan: bedrijven kunnen ons zo een hoop vervelende reclame besparen... ;-)
maandag 20 september 2010
The Insiders testen NaturaVerde
The Insiders mogen deze keer producten uit het NaturaVerde gamma testen. In België gaat het om Ajax, Palmolive en Soupline. In Nederland wordt alles onder de noemer "Ajax" verkocht. Vreemd dat er zoveel verschillende namen zijn, want het is wel allemaal van dezelfde fabrikant. Waarschijnlijk hebben Palmolive en Soupline in België een langere traditie, en is men in Nederland eerder Ajax gewend.
Met het NaturaVerde gamma trekt men hier duidelijk de ecologische kaart. Eco-Producten zoals Froggy en Ecover kennen al geruime tijd succes, en nu is het tijd voor de grote spelers om ook in dezelfde vijver te vissen. Als het product ecologisch is, dan kunnen we dat alleen maar toejuichen.
Hier wat Palmolive te zeggen heeft over haar nieuwe NaturaVerde producten:
Met het unieke NaturaVerde assortiment bieden Ajax, Soupline en Palmolive je hun gekende efficiëntie, met daarenboven:
- actieve ingrediënten van natuurlijke oorsprong
- parfums met essentiële oliën
- een biologisch afbreekbare formule
- een geoptimaliseerde fles die 100% recycleerbaar is
Binnkort zullen wij Wommers deze producten kunnen testen. Hou deze blog dus in de gaten.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten