vrijdag 14 januari 2011

Wommers testen DVD Post

Een tijd geleden schreef anne over DVDPost, de bekendste online DVD & BluRay videoboer van België. Daar stond te lezen dat Anne klant zou blijven van DVDPost tot ze alles gezien heeft wat er te zien valt. Omdat ik die laatste opmerking niet snel werkelijkheid zie worden, ga ik ervan uit dat ze nog altijd lid is.

Ik was al lang geen lid meer, omdat DVDPost mij niet dezelfde voldoening kon schenken als Anne. (nu ik deze laatste zin herlees, lijkt het net alsof Anne mij meer voldoening kan schenken... dat bedoel ik dus niet hé!!). Ik bleek een andere benadering te hebben op het gebruik van online huurdiensten.

Maar ik vind wel dat iedereen een tweede kans verdient. En toen ik vandaag een mail kreeg van DVDPost met de mededeling dat ex-klanten nogmaals hun vernieuwde website (én vernieuwd aanbod) voor een prikje kunnen uitproberen, dacht ik :"wel, overtuig me dan maar". Ik ben benieuwd of ze lessen getrokken hebben uit het verleden, zonder de trouwe klanten zoals Anne tegen de borst te stuiten. Een nieuwe bespreking mogen jullie dus over enkele weken verwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten