maandag 1 november 2010

Mijn eerste ervaring met Chiquita C-optima

Zoals jullie waarschijnlijk weten, ben ik één van de 750 gelukkigen die de nieuwe C-Optima drankjes van Chiquita mogen uitproberen.
Ik reed op zaterdag met mijn man naar het ophaalcentrum in Vilvoorde, en waren natuurlijk ruimschoots te vroeg. Mijn man heeft dan nog meegeholpen om de mensen van The Insiders hun stand op te bouwen. We kregen een grote doos mee met in totaal 8 netjes van 4 drankjes, dus in totaal 32 stuks.

Toen we thuiskwamen wachtte ons een minder leuke verrassing. Blijkbaar moet er een lek geweest zijn in één van de drankjes, want de bodem van de doos (en de infoflyers) waren plakkerig en rood. Vreemd, want we hebben geen lek gevonden, misschien was het een fout in de fabriek?

Ook was het eerste drankje dat we opende beschimmeld (de aluminiumfolie stond bol, dat was al een slecht teken aan de wand). Nochtans was de versheidsdatum (16 november) nog lang niet verlopen. Gelukkig zag het tweede drankje er al veel beter uit. Mijn man en ik hebben allebei een ander drankje geprobeerd. Voor mij Rode Bessen, voor hem Tropical. Ik vond de bessen erg lekker, maar mijn man was niet zo begeesterd. Ook is het toch wel moeilijk om de flesjes te openen. Ze lijken meer op babyvoedsel en als je niet oppast, heb je hetzelfde probleem als met melkcups: de inhoud spat gemakkelijk.

Conclusie: we zijn nog niet overtuigd, en zullen vandaag de drankjes uitdelen aan familie die op bezoek komt. Als Chiquita nog wil werken aan de vorm van hun fles: kijk eens naar de flesjes van KnorrVie, die zijn véél makkelijker te openen en heel wat praktischer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten