vrijdag 29 oktober 2010

The Insiders testen Philips Wake-Up Light

Bij Buzzer hebben ze hun Philips Sonicare Flexcare+ tandenborstels, dus konden The Insiders ook niet achterblijven en kan je je nu inschrijven voor de Philips Wake-up Light campagne. De grootste campagne van The Insiders tot nu toe, want een simpel rekensommetje leert ons dat er hier een budget van minstens 500.000 euro mee gemoeid is.

The Insiders zullen namelijk 4500 lampen kunnen testen met een waarde van 129,- euro.

Je natuurlijk wakker laten worden door je lichaam voor te bereiden op het ontwaken is wat de Philips Wake-up light doet. Het licht van de Wake-up light neemt 30 minuten voor de ingestelde wektijd, net als zonlicht, geleidelijk aan toe. Het licht valt op je ogen, verhoogt het energieniveau in je lichaam en bereidt je zo zachtjesaan op aangenaam wakker worden.

Wakker worden krijgt ook een persoonlijk tintje. Je kiest voor natuurgeluiden, speciaal ontwikkelde wekmuziek die je kan downloaden op de Philips website of de radiozender waar je het liefst mee opstaat. Het geleidelijk toenemende geluidsvolume zorgt ervoor dat je nooit ruw gewekt wordt.



Enkele troeven :


* Het is klinisch bewezen dat licht de kwaliteit van het wakker worden verbeterd
* De Philips Wake-up light is al sinds 2007 een succes
* Aanbevolen winkelprijs € 129,99
* De USB poort laat toe om de wekgeluiden te personaliseren
* Aanraken van de lamp (Smart snooze) volstaat om de sluimerstand te activeren
* Er kunnen 2 vaste wektijden ingesteld worden


Bij de start van de campagne krijg je een Insider-pack met de volgende inhoud:

* 1 Philips Wake-up light
* 20 infoflyers

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen